KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, March 24, 2011

Hai


hai
lama giler tak memblog
korang ingat lagi tak aku neh?
sebok sket dengan masalah sekeliling sampai tak der mood nak menulis kat sini
ada lak 2-3 orang yang bertanyakan pasal kilang basikal yang aku citer dulu tu
sorry, tak sempat nak menjawab
pada yang bertanya
kilang tu terletak kat kawasan bukit pinang
lebih kurang 10 minit dari Airport Alor Setar
berdekatan dengan kilang perabot Big Ship


nanti ada masa aku update lagi okeh?
korang jangan tak baca lak nanti tau
bye


2 comments:

puanstoberi said...

kilang basikal?? Bila entry kilang basikal tu??
By d way, mana menghilang yunk?? Kat FB pun sonyap yo...

ryn said...

bukab entry pasal kilang basikal, entry tu sebenarnya pasal aku belikan echa basikal baru, tapi ada 2-3 orang yang dok menanya lokasi kilang tu....
aku ada... sebok sikit kat opis, tu pasal la senyap jerk, paham2 la awal tahun camni..