KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, September 5, 2010

ObLONG BuRgER

Dedulu kan
aku suka sangat makan
prosperity burger kat McD nih
tapi tu lar
kena tunggu Chinese New Year baru dapat makan
memang terangkat sangat
yang buatkan aku obses sangat ngan burger ni
lada hitam
ai kan peminat tegar lada hitam
sampaikan masa tengah tunggu hari nak bersalin tahun lepas pun
asyik dok berdoa jer sempat la makan burger nih sebelum bersalin
hahahaha
rezeki aku ngan baby
memang sempat la sebab aku bersalin 23januari
dapat tau burger nih dah kuar jer
terus call delivery
tau dah malam masa tu, kes malas nak kuar




Tapi sekarang nih
cintaku telah beralih arah
gara - gara oblong burger
memang la tak sama ngan prosperity nih
tapi lebih kurang jer kot
yang pasti sama
lada hitam
budget pun yer jugak
kat tempat aku rm3 jer satu
pastu leh lak makan setiap hari kalau nak
sedap weh
dok KL dulu tak penah lak aku nampak
tak tau la kot aku yang tak abes tawaf
kalau kat sini
merata tempat aku boleh jumpa
nak makan carik jer stall mat-mat burger
kat pasar malam pun bersepah orang jual





imej dari en google
aku nih kalau dah dapat makan
dah tinggal kertas baru teringat nak ambik gambar
takkan nak letak gmbar kertas lak
mau kena maki 15 hari tanpa henti kang







4 comments:

harzharun said...

kat bazar ramadhan kat k.tganu pun dah mula merebak oblong beger nih...laku tol..beratur panjang seh...tp RM4...camni leh mahal singgit dr tempat u...aiseh..

ryn said...

Rm4?.. mahal gak la kan? kat sini tgk sumer baru rm3...
dah try blom? serius sedap....

mrs.ecam said...

aku 1st time rs kt sg.buloh minggu lps rsnyer...2 pong hubby patah blk sbb dh terlepas...demi nk gak suh aku rs sbb die ckp mmg cam rs prosperity bege...skalik mmg btol la...sdap...aku dh ketagih oblong bege...heeeeeeeee

ryn said...

mrs ecam... sedap kan? berbaloi tau kuar duit