KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, March 2, 2011

KoNtaNG

aku rasa macam dah terkena sumpahan lak sekrang ni
dah lama tinggalkan blog ni sampai berabuk
bila ada masa nak update
terus idea hilang ntah ke mana

dah berapa hari dah aku tak jalankan rutin maya ni
berblog walking
rasa dah banyak citer yang tertinggal kot
takper
nanti kalau sempat aku khatam blog kamu-kamu okeh?

lagi satu
hari isnin lepas
aku telah dikhabarkan satu berita gembira
walaupun tak brapa nak conform
tapi kemungkinan yang pasti adalah agak tinggi
harap-harap ia jadi kenyataan
walaupun ada sedikit ralat dulu
harap ni boleh jadi pengubat
apa eh berita tu?
nanti la aku war-warkan kat sini
biarla ada hitam putih dulu
huhhh, kecoh jer kan aku ni
padahal nak tunggu cornformation mebi dalam bulan mei jun nanti gamaknya




2 comments:

puanstoberi said...

naik 'kanan' lah tu. ihikss :D

ryn said...

kalo yg tu lagi la tambah gumbira. Aku tak cukup tempoh matang lagi kot. Ni hal lain