KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, February 9, 2011

BerCuTi JoM


plan asal
nak ke Terengganu awal bulan depan
tu pun ada sebabnya
ada kawan yang akan berkahwin
sesambil boleh lajan-lajan racik kaman
tapi yang ni nak join ngan kawan aku kat ipoh nun
kira 2 famili la
kepada Norfazlina
InsyaAllah kalau tak der hal
sampaila kami nanti ke Marang

bila cerita pasal Terengganu
mesti aku automatik teringatkan sata
memula macam pelik tengok
lepas tu terus berkenan
sampaikan masa preknen pun ngidam nak makan menda alah tu
nasib baik kebetulan berkursus kat Kuantan
dapat apa yang dihajati



tapi rasanya sekarang ni
aku memang betul-betul memerlukan cuti
banyak sangat kacau bilau kat kepala otak aku nih
terbaru, dapat tau akan ada audit dari HQ nak datang
padahal baru jer lepas naziran dari AG Negeri

yang pastinya
aku dah pun isi borang untuk bercuti besok
ke mana eh gamaknya
bercuti tak semestinya beratus-ratus kilometer dari rumah kan
dalam negeri pun kira ok gak
tak lama pun
cadang nak pegi 2 malam jer
korang rasa-rasa ke mana hala tujuan aku kali ni?
bagi hint sket




1 comment: