KaMu HeBat

Top Comment :

Saturday, February 19, 2011

MeMBaCa AMaLaN MuLIa



dah lama rasanya aku tak membeli dan membaca novel
padahal tu la hobi aku dulu
pantang ada buku baru, sumer aku beli
ada jugak novel-novel yang aku beli kat forum
ofcos la dengan separuh harga
sebab tu novel terpakai
masa pregnant lak aku giler meminjam kat library kat opis lama
memang selalu update novel terbaru
sampaikan akak library tu tolong simpankan novel baru untuk aku
dah aku baca baru dia letak kat rak untuk orang lain pinjam
salah guna kuasa betul kan aku nih
sekali pinjam maksimum 3 buah
tak sampai sehari pun aku leh habiskan sebuah novel tu

tapi sekarang
makan berhari-hari nak habiskan satu novel
kena tunggu si echa tu tido dulu
kot tak, dia yang sebok nak membacanya
read : menjahanamkannya

ahad hari tu sempat pegi ke kedai popular
dah ke sana conform la ke bahagian novel
dah la kat depan depan kaunter
menggugat iman betul la
memula plan nak sambar 2-3 buah
tapi bila pikir balik
yang sebuah ni pun ntah bila habisnya
aku taknak la jadi orang tamak
so, beli satu suda
update : baru jer selesai semalam membacanya





novel yang aku beli
cinta 3 suku ~ lawak citer ni
aku tak brapa suka layan citer heavy kalo kepala tengah kus-kus ni
ABC tu untuk echa
ala-ala flash card tapi versi buku


No comments: