KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, May 27, 2010

Aku Salah Cakap Ke Nih?


Susah kan nak bagi sumer orang puas hati dengan kita
Pepagi lagi ni, tapi dah menda yang jadik kat aku
Miss-communication ke hapa....
aku pun tak sure sangat nak cakap
Padahal aku rasa terang-terang dah aku bagitau semalam pasal nih
berfikiran positif - mebi dia tak dengar
Alih-alih pagi ni
tak pasal - pasal aku kena sergah
Yerrr... aku tau
Selama ni aku dah banyak susahkan dia
Dia baik
willing nak tolong aku
So, bila dah banyak sangat dia tolong
terasa macam segan la pulak kan
yer lah,
asyik-asyik nak mintak tolong jer ko neh
so, pagi semalam aku bagitau la dia
yang lepas ni aku nak buat sendiri
last
aku lak yang disalahkan
kenapa tak bagitau dia & bla..bla..bla
Sumpah weh, aku dah bagitau semalam kat dia
Ntah la
tetiba hati macam rasa tak best jer
tak macam memula aku kat sini
semuanya heppy jer
apapun...
hidup kena diteruskan

********
 susah kan orang nak paham situasi kita,
yang tau
 hanya
selalu menyalahkan
tanpa memahami apa -apa





No comments: