KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, May 3, 2010

EHem.. eHemm.... SoUNd CheCK

apa yerk nak tulis...
 lama betul aku tinggalkan blog nih tak bertali .. hahahaha boleh tak ayat camni, cam orang kawen la pulak kan?
tapi korang pun boleh tengok kat tepi tu, dah brapa zaman dah aku start berbloging, tapinya baru 3 jerk topik aku letak.. heh? sungguh aktiftak produktif kan?
so, azam baru neh sempena bulan MAY, boleh gitu? orang azam awal tahun, aku?? dah dekat separuh tahun baru terkedek kedek nak berazam...
hokeh, back to topik... azam aku starting from today... haruslah selalu memblogkan diri aku neh. walaupun ceritanya x seberapa... tapi boleh la kan? belasah jer la. Hada orang kesah?
ari ni rasanya xder apa la sangat yang aku nak citerkan kat blog.. yer yer jer kan ko nih ryn, ayat intro cam nak buat PC jer, poyo cam artis la tu....
aku just nak warming up jejari aku yang halus mulus ni, biar dia serasi dengan huruf huruf kat desktop.. senang karang kalau tetiba idea datang.. laju & lancar jer terluah kat blog...
ayat budget macam ko nih typist a.k.a secretary handalan jer padahal x sedar diri, ko tu bidang financial, layan nombor laju la kan.


ok la, aku stop dulu la, kalau idea datang kang baru leh bikin lirik, eh. eh... baru boleh start berblogging kang
bye, sayonara

1 comment:

ryn said...

ini personal blog aku...
harap apa jer yang aku luahkan kat sini tak mengguris hati sesapa pun..
ini hanyala pendapat aku

** do come again **