KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, May 10, 2010

MaRi BeRSaRAPaN


Alhamdulillah...
baru jer selesai sarapan..
Bukannya sebab busy aku lambat breakfast tapi memang selalu pun makan time-time camni.
Sesejak bertukar kejer kat alor setar bulan Ogos lepas, aku dah terbiasa lak ambik nasik untuk sarapan. layak dipanggil brunch sebab sekali harung makan untuk tengahari.
Tapi kan, aku mula menyedari, cewah cewahhhh.... yang berat badan aku mula menunjukkan prestasi yang agak baik. cepat jer ko naik kan? Maka menu untuk brunch aku haruslah dikaji semula.
Maka dengan azam dan semangat yang jitu,....
Ni lah sarapan aku sejak dua minggu yang lepas....


Roti Bakar
[ ni aku order jer kat cafe depan opis, bukan malas nak home-made tapi aku suka makan bila pepanas... Rangup jer rasanya ]


Sandwish telur - mayonis - salad
[ ni lak bila tetiba aku jadi rajin, pepagi lagi dah bangun siapkan sarapan untuk bekal pegi opis ]

Dan yang pastinya, walau macam mana berubahnya menu sarapan aku, air kegemaranku takkan dilupa @ ditinggalkan sama sekali.....


Nescafe ais
 wallah....

Harap harap aku mampu la bertahan dengan menu - menu nih
Chaiyok.. chaiyok

*** picture sumer aku mintak kat encik google jer... bukan imej sebenar
sekian....
Adios, batista


No comments: