KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, May 26, 2010

LaGu KiTeR

Tetiba datang lak mood jiwang pepagi nih
aku teringat beberapa lagu yang selalu Encik nyanyi untuk aku since kami berkapel-kapel
sebenarnya banyak lagi lagu dia untuk aku tapi tiga lagu ni merupakan yer, sila gunakan tatabahasa yang betul keh?  lagu favorite yang dia  selalu nyanyi
Aku lak??
Rasa-rasa macam tak penah jer bagi lagu kat dia
Lagu enjit-enjit semut ngan lagu tiga kupang leh ke Encik B?
Jiwa kayu betul kan aku nih?




Buat Sang Puteri  [spider]

Hilang mentari
Ada yang tinggal
Rembulan kegersangan

Yang meratapi
Cahaya hujung malam di kala sunyi



Hilang kekasih
Ada yang tinggal
Pemuja kesepian



Yang melayani
Puisi cinta buat sang puteri



Pedihnya hatiku yang terguris
kalau bisa terzahir ke nyata di sini
Langit nangis

Kerana dirimu duniaku terlepas
Kerana kerana kau ku bernafas
Kerana tanpamu semangat jadi tewas
Kerana kerana kau yang teratas



Segala apa
Biarpun jiwa
Aku pertaruhkan jua



Asalkan saja
Dikau bersama diriku
Selalunya


**********************************************************



Lagu Kita [Aizat]



Deras hatiku berdetar
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam,teman kita
Dengan angin meniup sayu



Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya



Dan aku terus,
Menyanyi lagu ini untukmu,
Walau berjuta mendengar,
Lagu ini hanya untukmu,



Arah hidup kita,
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta



Terciptalah lagu kita
 
********************************************************************


Relaku Pujuk [spider]



Ku dikejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya dan dipenjara
Belaian cintaku ini



Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa mengambang walau ku ditolak
Biar diuji kanan dan kiri
Kau kan tetap ku miliki



Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang ku tunggu-tunggu
Biar jasadku yang menanggung



Permainan darimu
Relaku pujuk



Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Daku percaya sedikit masa
Kau kecundang akhirnya



Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga dari hatimu
Apakah kali ini



Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan azimatku



Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

No comments: