KaMu HeBat

Top Comment :

Friday, November 5, 2010

GaRA GaRa BaNJiR


Aku terpaksa EL dari rabu sebab jalan utama menghala ke opis dah dinaiki air.
Pastu disambung pulak dengan cuti Deepavali.
Maka akan bercuti la aku selama 5 hari. (tu pun xpasti la kot sampai ahad pun banjir masih tak ok lagi )Banyak menda nak cerita tapi tunggu la eh?
Tak best kalo berblogging tanpa gambar sebagai pencuci mata.
 Oh, lupa lak.. Umah aku Alhamdullilah la sebab tak kena banjir.
 Tapi macam dok kat pulau la pulak sebab tak boleh nak ke mana.
K la, nanti aku update lagi.

~ keadaan semasa.. hujan renyai renyai sekitar bdr darulaman ~



2 comments:

puanstoberi said...

opis cawangan kat kedah tu pun terputus hubungan gak tu.. kena bersedia la aku utk handle kan insurans bebarang tu. kut ada yg rosak tu.. huhu

ryn said...

Opis tu kat area KTU/TUDM. Memang conform la kena banjir jugak. Kalau tak silap aku, smpai hari ni pun kawasan tu tak surut lagi airnya.