KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, November 24, 2010

NoW OPeN




aku dah tukar layout blog nih
ntah la
kejap rasa ok, kejap rasa tak ok
tapi  tak per... ok kan jugak buat masa nih
banyak kejer dok menunggu aku

aku baru tukar yang major
yang kecik-kecik tu pelan pelan aku buat
bukan nak tukar apa sangat pun
just nak sedondonkan kaler
tak ke pelik tetiba ada kaler hijau kat persekitaran kuning dan orange

nasib baik la jugak
tak der apa-apa yang ghaib masa proses penukaran tu
kot tak penat haku nak menjejak kasih







5 comments:

puanstoberi said...

ok dah ni..
tpnyer...
apsal nama blog ko tinggal dot = . ceni je.
maka kat dashboard aku pun ada dot tu jer. salu ada nama blog ko tu. aku dan sesuatu ke apa tah tu

ryn said...

kat blog aku ko ada nmpak pic echa tak? aku terus edit nama blog kat situ... kang dabel lak kalau aku tak dotkan dulu
dok tengah cari yg edit font kat dashboard jap... nak edit font tu bior sekscik alam dulu

puanstoberi said...

manade ada gmbo yunk kalo kat dashboard tu. da nama blog je.
tp aku napak gmbo echa tu kat header ko tu. cuma nama blog tu tinggal dot je. teheheheh

ryn said...

jap yer... dok tgh trial & error lagi nih.. nak dptkan fedback korang dulu cemna rupanya layout baru aku

Anonymous said...

Kami sekelompok relawan dan memulai inisiatif merek baru dalam sebuah komunitas. weblog Anda diberikan kepada kita informasi berharga untuk bekerja pada. Anda telah melakukan pekerjaan yang menakjubkan!