KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, November 17, 2010

MakHLuK PaLinG GLaMeR HaRi Ni









hahahahaha
rasa-rasa korang setuju tak ngan aku
hari ni kat mana-mana pun dok citer pasal dia
berapa ekor nak tumbang
dah nama pun raya korban kan?





untuk tahun ni pun
aku masih lagi tak mampu untuk korbankan seekor lembu
agak-agak kalau buat yang macam ni
kira aci tak?


ketupat lembu



sumber imej : Mr.Google



2 comments:

PUANSTOBERI said...

Yunk, seekor lembu ada 7 bhgn. Kalo tak buleh seekor, amik 1 bhgn pun dah ok. Leh share 1 pamili utk seekor lembu :))

ryn said...

InsyaAllah, harap2 ada rezeki ke arah itu untuk tahun2 hadapan