KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, November 1, 2010

TeXt CeRiA Di PaGi IsNIN


 
08.25
x : siapa nie? jangan cal dis no lagi

tetiba jerk mesej ni masuk kat henset aku
dah la tengah khusyuk-khusyuk buat kejer
aku kenal no tu
memang pun aku ada call dia
tapi tak penah nak berangkat
pastu leh plak mesej-mesej cam ni
budjet aku ni la yang salah no
boleh blahh la wei


jom kiter tengok soal balas aku ngan si polan nih
aku copipes sebijik sebijan nih


aku : u know who i am.. so, xpyh nak blakon. dah byk sgt berlakon tu, mual dah aku dengar
x : i'm not regonise u. where u get my no?
aku : ckp omputih la pulak. jgn buat aku ketawa pg2 ni la, just jaga perangai tu
x : what ever. stop 2 call dis no again..
aku : brani krana benar n takut kerana salah. Dr mula2 aku col ko dah xangkat. Means,u know me right?
x : maybe yes maybe no
aku : ok, just want to remind u... who am i. choww
x : anywhere did u have any problem with me?
aku : yerp, and u know wat is it... if u r right, just pick up my call n tell me the truth. again... brani kerana benar




aku call sebab dah tak tahan dok dengar cerita-cerita dia pasal aku
dah tak dapat laksanakan agenda jahat dia tu
lagi nak fitnah-fitnah aku
ko yer pun, buat la cerita yang logik didengar
aku call pun sebab nak tanya dia bebetul
bukan nak ajak bertumbuk pun
kalau dah tak der salah
angkat jer la phone tu
dah la asyik tukar-tukar no
macam la susah sangat aku nak cari kan


**
sajer jer nak spoilkan mood aku hari nih
aku bawak geng  pijak reramai kang...





No comments: