KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, July 21, 2010

ALaHai EnCik B


Kang kalau aku cakap B ni sengal nampak lak very the kurengg aku nih
tapi  memang yer pun
lawak jer bila ingatkan balik
kalau korang nak tau petang isnin ari tu tetiba jer B jadi moody
padahal masa on the way balik dari pejabat ok jer
siap dok tulis tajuk-tajuk lagi bila dengar Hotfm
kunun nak join zon masyuk tu la
tapi bila umah, tetiba jer B jadi pendiam
memang pelik la sebab B dah masuk kategori mulut bising
ada jer menda dia nak cakapkan
memula cam malas la nak layan
pegi ke dapur siapkan makan malam
huhu..
kalau mak ada memang aku masak weeknd jer, balik jer opis makanan sumer dah tersedia atas meja
mak..
balik la cepat, orang masak tak sedap la

Time makan pun still lagi diam
sampai la ke malam tadi
Last aku paksa la jugak dia bagitau sebab dan musababnya cewaahh
tu pun dah main ugut-ugut baru nak bagitau
Bila dah bagitau tu, memang keras perut aku dok tahan gelak
takder la serius sangat pun halnya
plus dia pun salah tengok tarikh kat menda tu
27jun2006 la B bukan 27jun2010
aku malas nak citer full kat sini mendanya

Buang masa betul la dok moodymerajuk bagai tu
Elok-elok dah malam tadi aku nak blanjer dia makan kat SanThai tu
kan ke tolak rezeki namanya tu
pas ni merajuk la lagi
ntahapahapa jer B nih

apapun
*
*
Untuk Encik B

 Ai-Le-BiU



No comments: