KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, July 4, 2010

TaG Suka Suki



Ini tag dari
  LeMonaDe 
[a LoNg JourNey]


APa Yang Ada DaLam TaS TanGan SaYa ?




Beg duit - harusla ada kan? Dalam tu ada duit, i/c dan segala jenis kad
[ B kata purse aku cam orang tua, tp aku sker sebab berzip.. takder e-cha asik geledah jerk ]
Henpon - walaupun henpon cikai, ko tetap kupuja [ tertinggal lak masa snap pic ]
Earphone - tetiba rasa nak dengar lagu kan senang
Kamera -  kot tetiba datang angin nak berposing maut
Toner mata - kadang2 pakai bila mata pedih [ainun theraphy]
Buku nota / pen - ntah la, memang dari dulu lagi aku selalu pastikan ada 2 menda nih
Tisu - korang tau fungsinya kan?
Handyplast - ni kat dalam purse pun aku simpan gak
Kunci - kunci bilik/ drawer aku kat opis
Buku akaun - ni pun sama gak, selalu aku usung. xder sebab khusus
Kain lap cermin mata - aku kan specky
Perfume
Gelang aura fn, hadiah dari B, nak pakai longgar sangat. simpan jer la dalam beg


Aku mahu tag:
Aku pun taktau gak nak tag saper
tak sure sapa la yang sudi baca blog aku neh kan


So,
kepada kamu-kamu yang baca blog ngan entry  nih
Sila buat okeh ???
Takmo ngelat tau...
Saya tau saper anda

** peace no war **
cik lemonade
tengok betapa gigihnya aku nak sipakan tag kamu
siap amik gambar kat opis lagi tu
[ kamu boleh nampak wayar telefon kat pic atas tu ]




2 comments:

lemonade said...

tqvm kerana menggigihkan diri buat tag ni. hehehe wayar tu? nampak2.. hikhik

ryn said...

bagus kalau nampak... hahaha