KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, July 4, 2010

SelSeMa.. BaTuK

Hai Babe
Ini la peneman setia aku untuk weekend nih


Hari rabu masa kat opis
Tekak aku dah start rasa perit dah
Tau la tu, tanda-tanda selsema nak datang
Malam tu rasa teruk sangat
Nak makan pun takder selera
Terus aku EL ari khamis
 malas nak pi klinik ambik MC punya pasal
Malamnya lak ajak B pegi carik ubat selsema kat farmasi
Sekali ngan ubat batuk
sebab
selalunya aku akan mengalami batuk yang teruk bila selsema aku abis
Aku suker brand ni kalau cari ubat batuk
Diperkenalkan oleh B 3-4 tahun lepas
Perasa mixed fruit
Kalau ubat batuk yang biasa tu memang la tak tertelan aku
Rela pegi kedai sinsei cari pil batuk
aku rasa penyakit susah nak minum ubat ni dah menular ke e-cha
Seksa bila nak bagi dia minum ubat

Tetengah badan tak berapa stabil ni
B lak kena pegi Langkawi hal kejer
Hilang lak tempat aku nak bermanja-manja kejap
Besok petang baru balik.
Ni pun masa aku tengah tulis entry nih
Dapat lak pic poyo dari B
Pose kat Dataran Helang
Nak jeleskan aku la tu


**
Banyak kejer nak kena buat tapi tak der mood la pulak
Selsema ngan batuk tak renti-renti lagi nih




2 comments: