KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, July 8, 2010

NapER Lak Ni

Lately,
banyak blog yang aku jengah dok bagitau pasal problem kat blog
Takleh nak letak komen, setting jadi tunggang langgang & bla bla bla
rasanya aku pun hadap menda yang sama gak nih
tapi part komen
aku komen sekali jer, tapi kuarnya berkali-kali
ngeri bila tengok kat blog PnStoberi
komen aku sampai 3 kali kuar,
 nak bagitau  dia pasal teknikal problem,
kang 5-6 kali lak kuar
korang pun sama gak kan????
kita anggap jer la blog tengah demam eh
sian dia


2 comments:

mrs.ecam said...

salam knal

aku rs blog nih ngah bengan psl group bola yg die sukung kalah kot...kui3 tetibe kan...rabu die dmam...khamis cam ok...arini jd blk...huiiii sabo jek lah

ryn said...

mrs ecam... betul la kot, sesebelum nih tak penah lak dengar dia buat hal kan