KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, July 12, 2010

Waka, WaKa.. Eh Eh...

Finally
Berakhir sudah demam piala dunia 2010
Tahniah kepada pasukan SPAIN sebab jadi JUARA
tahniah jugak untuk Encik Paul Si Sotong tu
sebab bisa menggegar dengan ramalannya
dah boleh nyanyi lagu
" ramalanku benar belaka"



aku..????
biasa-biasa jer
memang tak termasuk dalam list favorite pun spain nih
awal- awal eh, tak la awal sangat pun lagi team aku dah kecundang
boleh rujuk kat sini yer >>>>>  DemaM BoLa
team B pun sama gak, tapi sedikit awal tewas dari team aku

Nak cakap aku ni fanatik sangat ngan bola tu idok ler teman neh
aku selalu update dari B masa on the way nak pegi kejer jer pun
at least tau la serba sedikit bila orang dok bercerita
tak macam World Cup  20002 dulu
memang hapening dok layan bola ngan housemate
aku rasa faktor tempat dan masa siaran kat Malaysia pun memainkan peranan jugak masa tu
Kat Jepun/Korea  which masa dia tak banyak sangat lari ngan Malaysia
Seingat aku final pun around 9.00mlm jer
siap bertaruh ngan  B lagi
aku pilih Brazil dan dia England
Taruhan jarak jauh la sebab dia kat Johor masa tu
tapi kemenangan mestila berpihak kat Brazil kan

Apapun,
tahniah untuk semua team dan penyokong
salute la korang sanggup berjaga sampai ke pagi semata-mata nak tengok game
aku, memang tak akan la kalau macam tu
layan mimpi lagi nikmat





JUMPA DI WORLD CUP 2014
aku dengar Brazil jadi tuan rumah eh?




No comments: