KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, July 22, 2010

JaLaN-JaLAn


hai babe
sajer aku nak ngengada update kat sini
Padahal takder apa la sangat

Semalam, awal2 lagi aku dah bagitau B
aku MALAS nak masak
so, nak ajak dia ngedate kat luar
kan ke e-cha masih di JB,
boleh la feeling-feeling pengantin baru jap kan
B ok jer
tapi sebelum kuar tu aku still jugak masak untuk abang long
dia ni memang spesis tak suka makan kat luar
goreng telur ngan letak kicap pun dah ok
tapi aku takla sekejam tu kan
Masak simple jer....
kacang buncis goreng,
 ayam masak kicap pedas
aku letak pedas sebab tak reti nak buat sambal belacan cam mak buat
ngan ikan pekasam
Kejap jer dah settle
Kitorang lak kuar dah dekat pukul 9mlm
Memang langsung takder plan nak ke mana
Then, B ajak pegi gerai-gerai kat perkarangan stadium
Kejap jer kat sana sebab masa tu tak banyak lagi gerai yang bukak
so, takder pun yang ditangkap kat sana

Pastu, terus ke Sentosa
Tempat ni lebih kurang cam pertama kompleks la
Semuanya jual telefon, laptop ngan cd/dvd
Takde la plan nak henset ke hapa
tapi sempat la B sambar 3dvd
murah seh, 3 RM10 - kalau kat KL 3 mau RM20 dah

on the way balik tu
sempat la aku menunaikan hajat aku yang dah lama tertangguh
hahhaha...
macam saspen jer kan
ni la hajat aku

*
*
*
*
*
*

Nak posing - posing depan Istana Anak Bukit
Tetiap kali lalu depan tu mesti akan nampak ada orang dok amek gambar
aku pun nak gak join the club
<< lupa lak nak amek view depan istana >>


pastu terus gerak ke SanThai
Konon-konon nak pegi dinner la
tapi boleh la tutup kedai tu
terjah jer la kedai dedekat situ gak
malas dah nak mencari
masa tu dah kul 10 lebih dah pun
Okeh..
tu jer aktiviti aku ngan B malam tadi
balik nanti leh buat marathon tengok dvd-dvd yang beli malam tadi






No comments: