KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, October 24, 2010

ADaT BerTaNDiNG

kuciwa.. kuciwa.. kuciwa
hadoi la
camner eik leh plak terkandas malam tadi
patutnya dah boleh jejak Bukit Jalil dah pun
tapi tu lar, bak kata orang
bola tu bulat
apa-apa pun boleh jadi kan?

cehhh...
buat julung kalinya aku buat entry pasal bola kat sini
selama ni macam malas segan jer nak upkan entry camni
aku ni tak der la dikira peminat-berani-mati pun
cuma kalau ada game yang melibatkan team kesayangan kenari terbang tinggi
memang aku jarang terlepas nak tau keputusan
saper yang score, saper yang kena kad merah-kuning, saper yang tercedera

memula dulu bagi sokongan sendiri-sendiri jer
tak der la nak join memana kelab bagai
dah la aku ngan B berbeza ideologi pasal nih
harus la dia takkan sokong team aku nih
pastu dalam awal tahun 2008
aku join satu forum nih



diorang memang sangat la aktif
kat mana ada game memang cargas jer
siap ada pasukan gendang gendut tali kecapi lagi
tapi  aku ni tak der la aktif sangat pun
masa tu cuma bertindak sebagai informer
dok bagitau kat diorang game mana yang akan on secara live
kata kan kejer ngan RTM, tu jer la yang aku dapat tolong

 masa kat forum ni jugak la aku kenal ngan HKCLadies
dan menjadi lebih rapat bila aku bertukar balik ke Kedah ni
yang paling aku best
salah sorangnya adalah orang Brunei
akhirnya kan..
ada gak koleksi kawan dari Brunei aku nih
kot tak kat Malaysia jer la
sungguh tidak berkembang otak aku nih


Bila teknologi dah semakin canggih
group HKC terus beralih kepada facebook


harusla like kan?



untuk player kenari
kita cuba lagi tahun depan
jangan patah semangat & teruskan perjuangan



****
apapun
aku masih lagi merasa bangga
dengan pencapaian
DOUBLE TRIPLE 2007 & 2008
juara piala FA, Piala Super & Piala Malaysia









No comments: