KaMu HeBat

Top Comment :

Tuesday, October 19, 2010

PeNaT



baru sempat nak menjengah blog
penat betul hari nih
tu lar jadinya bila dah lama bercuti orang kata lama, padahal 2hari jer pun
 perjalanan bermula pada pukul 7.00 pagi hari sabtu
dan tamat semalam lebih kurang 7.00 malam
Alor Setar >> Kuala Lumpur sepang >> Melaka >> Batu Pahat >> Kuala Lumpur >> Alor Setar
cerita kemudian

bila masuk jer ke opis
macam-macam ada kat atas meja aku tu
pastu ditambah pulak dengan kerenah birokrasi dalaman
bila pikirkan
mau jer aku blah dari sini
makin hari, makin menjadi-jadi pulak perangainya
salah orang lain, sebesar kuman pun boleh nampak
sendiri langgar peraturan
buat tak tau jerk

tapi kan
aku macam terdengar ada angin-angin gembira yang akan berlaku
kalau betul la kan, memang best
pertukaran pucuk pimpinan dengarnya
bagus la ... teringin aku nak bos baru pulak
bos yang betul-betul bos


okey, tu jer
ada masa aku hapdet lagi




No comments: