KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, October 6, 2010

SekiTaR MajLiS

ni entry tertangguh namanya
kejadian sebenar adalah pada 26 September 2010

Majlis Jamuan Hari Raya
dianjurkan oleh pejabat aku
Bertempat di Foyer Zon A, Bandar Mu'adzam Shah

Tahun ni aku memang langsung tak libatkan diri
sudah kepenatan pada tahun lepas
jadi, biar sajo orang lain yang handle
aku pun pegi kejap jer
tak sampai pun setengah jam
cam buat U-turn jerk kekdahnya
pegi, capai sate ngan lemang
settle makan
balik sambung kejer
betul-betul berkhidmat untuk negara neh

Semalam pulak - 05 Oktober 2010
Majlis Jamuan Aidilfitri
untuk sumer jabatan persekutuan kat Bandar Mu'adzam Shah
yang ni berlangsung kat dewan besar
pun sama jugak
aku pegi U-turn sajor
sesampai, pekena kuah lontong ngan nasik himpit
pastu cari rojak buah
chowww....
Takdak mood mau bersuka ria
kerja aku melambak kat atas meja


gambar pun aku amek guna henpon jer












~ sekian ~





No comments: