KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, October 10, 2010

CaNtIk !!!

10.10.10
[ 10 oktober 2010 ]

cantik kan tarikh ni?
mesti ramai yang bernikah kahwin hari ni kan?
yang aku tau Dr SMS kiter ngan Dr Harlina
pastu kalau tak silap aku Aqasha si pelakon itu
saper lagi ekk?
blogger2 yang under group b2b pun mesti ramai yang aim tarikh ni

pada aku
takder apa yang nak digembar gemburkan sangat
hari yang biasa
still lagi datang kejer cam biasa
lagi satu,
aku tak suka pilih tarikh yang menjadi tumpuan
tak pasti sebab musababnya
tapi aku memang tak berkenan
contoh masa kitorang nak kawen dulu
kami sepakat melangsungkan seminggu selepas cuti sekolah
kalau buat masa cuti sekolah
kesian kat tetamu nak kena kelam kabut makan sebab nak ke tempat lain pulak
tapi sebenarnya sebab utama
aku sengaja cadangkan majlis sebelum gaji
at least, ada bekalan lepas tu
memang kena maki dek opismate dulu
sebab dah la buat sebelum gaji
jauh weh nak datang dari KL ke Kedah
tapi Alhamdullillah, sampai jugak diorang ke majlis aku


tarikh yang penting bagi aku
adalah semalam

09.10.2010

sebab?
semalam hari lahir B yang ke-30



buat B :~

SELAMAT HARI LAHIR
MOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI
SAYANG AWAK SELALU
hari ni baru nak letak kat blog, takper lambat kat sini jer






No comments: