KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, October 3, 2010

Ni NaMaNYa MaMi JaRuM

ari khamis lepas
tetiba jer
orang ex opismate yang tak penah-penah sapa aku kat facebook
add pun aku rasa dah naikkan list kengkawan
mesej aku kat facebook
err.. tak, memula dia komplen gambar profile aku tu
tanya denga nada yang prihatin
kot-kot aku ada masalah
aku dah tau tahap kemami jaruman  dia nih
memula cam nak ignore jer
tapi kang lagi seronok lak dia dok memukul canang kat sana
aku jawab la jugak sket-sket langsung tak ikhlas
nasib baik kot dia paham aku cam bengang
terus tutup cerita
kalau dia dok sambung lagi
tak mustahil la kot ada ayat-ayat yang super ajar akan kuar nanti
kot yer pun
doakan la yang baik-baik untuk orang
ni tanya khabar pun tak
terus jer cakap aku ada masalah



 
tau la yang awak tu dah hidup senang lenang
duduk pun kat rumah yang mencecah harga 1 juta
dapat lak laki kaya raya
tak macam aku nih
bertungkus lumus carik duit laki bini untuk teruskan hidup
tapi jangan la awak anggap
kami ni tak bahagia
pastu penuh dengan masalah
rezeki kita lain-lain
dari dulu lagi tak habis-habis nak jaga tepi kain orang
takkan dah habis bahan kot kat dalam angkasapuri tu
sampaikan aku yang kat kedah ni pun awak cari
sudah-sudah la tu

pasni lebihkan la amal ibadat
tu lebih baik




2 comments:

harzharun said...

block je mami jarum tu dr fb!...
pd pndapat i, mmg dia mami jarum sbb tny sec open g2...if dia kawan yg btol2 concern, dia xkan menimbulkan keraguan kawan fb u yg lain...nyah dia dr fb!

ryn said...

tu lar.. mmg mami jarum pun.. dulu snggup bertapa kat HR semata2 nak check brapa ank orang.. dah tau peel tu yg mls nak layan sgt...