KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, June 30, 2010

MaRi BerSaraPan

Banyak menda yang aku nak tulis kat sini
Tapi takder idea lak nak mengarang
Nenanti la, kot idea dah datang baru  boleh bikin lirik aku tulis
[ takder idea pun still gak nak update blog haku neh, so tajuknya pun ntah-hapa-hapa-ntah la kan ]

Ari ni aku nak tayang lak breakfast aku pagi nih
Sambil tulis entry sambil mengunyah la ni
Seawal pagi pagi la sangat aku dah setia berada kat dapur
Memula aku goreng dulu 2 keping hash brown sekali ngan jejari kentang untuk e-cha hash brown untuk haku ok
Sesambil godak telur nak buat sandwish
Letak sket bawang besar sebab takder stok salad
Lagi satu aku suker campor ngan sos lada hitam dah katanya penggemar tegar lada hitam kan?
Baru terasa kick
Last campor ngan mayonis
Aku guna roti ni sebab takder stok roti biasa
 memang resepi asal ada jer nih.


Zasss......
Seberapa pantas yang boleh
Akhirnya
Tadaaaaaaaaaaaaa
*
*
*
*
*
*





banyak eh aku tapau
2 set sandwish ngan 2 keping hash brown
aku tak amek lunch, malam kang baru aku makan nasik


Dan takkan dilupakan
All time favorite
*
*
*

nescafe ais
tapau khas dari cafe depan opis
ngeh.ngeh.ngeh


dah abes dah wei
korang boleh gi sambung kejer lak
Bye




3 comments:

farida tarmize said...

cuba kalo bakar roti tu..mesti lagi kick la

SUHAIDA said...

nmpak sedap! betul klu bakar lg mashukkkkkkk

ryn said...

ohww.. ye ker?
nanti bebila leh try. tak penah sbnrnya guna roti ni utk wat sandwish.
nanti ryn try