KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, June 17, 2010

Demam BoLa







Sana sini orang sebok dok bercerita pasal world cup
Tak terkecuali dengan B, semangat betul dia
Sanggup berjaga sampai ke pagi semata-mata nak tengok game ni
Pastu sesekali pulak keluar melepak di mapley
Baru feel katanya kalau layan bola ramai-ramai camtu
Kadang aku boleh jadi super sporting untuk lepaskan dia ke mapley cehh, ayat
Tapi ada jugak ketika aku tak suka dia melepak cenggitu
Tapi, kalau dah nama pun hidup berumahtangga kan
Harus la ada tolak ansurnya
[bila masa-masa macam ni aku selalu dok pikir, kan ker bagus kalau laki aku ni langsung tak minat bola...
Tapi impian tu sekadar impian la nampaknya...]

Atas sebab itu jugak, pepagi lagi aku dah gigih dok search jadual game kat  RTM
rumah aku takdak astro lagi, harap maklum.
bukan taknak pasang tapi mak aku tu fobia betul kalau sampai bil banyak-banyak kat umah.
Kalau ada pun bil air ngan elektrik jer.
Boleh la nanti dia layan jer bola kat umah.
Tapi setau aku,
Untuk world cup 2010 ni, banyak game ada kat ASTRO.
RTM kena la budget sebab untuk dapatkan hak siaran bukanlah sesuatu yang murah
[aku pernah kejer ngan rtm, so tau lah tahap mana mahalnya nak dapatkan title "penyiar berlesen" tu]

Selalu jugak B ajak aku pegi melepak menonton bola ngan dia
Tapi
 dengan nada angkuh selalu ayat ni yang aku jawab
"tunggu masa final jer la, dah sah-sah team favorite lawan nanti"
Giler confident jer aku nih kan???

Aku ngan B memang langsung tak sependapat dalam memilih pasukan pilihan.
Tunggu jer la nanti, team mana yang lagi ok
[kot tak, dua-dua kandas]

Ni team pilihan aku


jangan memain tau..
aku ada main dalam team ni
tapi worl cup tahun ni terpaksa direhatkan atas sebab-sebab tertentu


Dan
Yang ni pulak pilihan Mista B


aku taknak komen pasal pic ni bleh????



Korang lak sokong team mana tahun ni?

*
*
*
*

 T_T
World cup ni sebenarnya berkait rapat jugak dengan permulaan hubungan kami
Tengok la
Kalau ada feel aku membebel citer kat sini
[ hada korang kesah ke aku citer ke tak kan....??]



No comments: