KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, September 20, 2010

ALaHai NuFFNaNG



memula aku berblogging ni dulu
tak tau pun apa sebenarnya fungsi nuffnang nih
yer la kan...
saya budak baru belajar
ambik galah tolong jolokkan
tapi hasil dari semangat kespyan yang tinggi kat dalam diri
akhirnya aku tau la sket-sket apa fungsinya
maunya tak pelik
hampir 99% blog yang aku singgah
ada jer logo lambang nuffnang

dah tau apa kelebihannya
maka aku pun dengan jayanya telah menjoinkan diri
ingat sajer jer nak cuba-cuba
kalau dapat hasil kira rezeki aku la tu

lagipun lately
banyak aku dengar baca ramai blogger dah boleh kaut untung cam berniaga juta-juta jer ayat
dengan hanya berblogging
dah ramai yang dapat BE la...
aku?
tahap kempen jer la yang dok menjengah
tapi ok la kan dari takder langsung
aiman tak kesah
lagipun aku nih kira blogger tahap amatur lagi
baru 4 bulan kot aku join nuffnang
so pelan -pelan kayuh la

korang nak tau brapa dah income aku setakat semalam....
masyukkk wa cakap lu
leh la kalau nak blanja korang karipap pusing pat lima bijik






since 16 may 2010



pasni
rajin-rajin la korang klik kat iklan aku tu eh?
aku dapat mimpi malam tadi
saper klik kat iklan aku tu
dia jadi cun lapan kali ganda dari biasa
erk.. sumpah aku tipu



 

3 comments:

PUANSTOBERI said...

weh..byk oih ko nyer tu. usah risau la. Aku walo dpt BE tak sama lagi dgn ko. Haha. tkpe..lelama dpt la BE tuh. hiksss...

ryn said...

eh.. earning aku lebih dr ko ker.... wah wah.. xper la kalo camtu, xdpt BE pun tadak hal....
** apa kes lak aku jadikan ko ni penanda aras keuntungan yg aku dpt...

lemonade said...

gud luck sis!