KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, September 1, 2010

AkU MeNaNg ConTeST

Petang semalam
sajer jer jengah2 jap kat blog kamu kamu semua
pastu
bila masuk jer kat blog sendiri
perasan lak ada mesej baru kat shout box
ni mesejnya

*
*
mesej dari PnShalin


Apa lagi
berdesup cahaya aku terus menerjah ke blog nih
tadaaaa....

pic dari blog PnShalin
pinjam sat no....



woooo
teruja aku membacanya
aku menang bersama lagi 2 orang cabutan untuk contest masak2 Pn Shalin
saper yang tak excited kan?
ni first time tau aku masuk contest2 nih
selalu tengok jer
malas nak menjoinkan diri aku yang sememangnya malas nih

aku pertaruhkan menu simple ni untuk diadili oleh PnShalin


ikan bilis cili api


Kepada Pn Shalin
terima kasih la eik??
ai dah emailkan alamat kat u
kalau boleh nak hadiah besar-besar tau
kasi gempak sket
kalau tak boleh pun kasi boleh la jugak
pas ni boleh la buat lagi contest
dengan penuh keazaman
saya akan join jugak
TQ


~ sekian ~


3 comments:

puanstoberi said...

wahhh..tahniah la yer.
esuk aku buat contest ko masuk eh. hahahahah

LEMONADE said...

congratssss!!

ryn said...

reen...ko nak buat contest apa wei... jgn ko soh teka brapa bijik stoberi dlm gmbar udah ler.. berpinau bijik mata aku kang.....
sis... TQ
## bagus.. bagus
yang bagi komen nih, sorang pnstoberi, lg sorang sweetstoberi