KaMu HeBat

Top Comment :

Tuesday, September 14, 2010

HaTi RaSA BuHSaNNN...





pelik aku
camna la aku leh TERkerja lak ari nih
padahal sebelum raya ari tu
dah sesiap pun apply cuti full minggu nih
patutnya
ahad depan baru masuk opis
tapi tu lar
kebosanan tahap melampau pun yer jugak kat umah
rasa cam memanggil-manggil jer opis aku neh
bahaya betul kan??

kat opis baru ni baik lak aku kan?
appy cuti tapi datang kejer
kalau kat opis lama dulu
apply cuti satu hari
mau 3 hari aku bantai EL
nampak macam perubahan ke arah yang lebih baik kan
mau 3 hari 3 malam bebudak opis nun nak pecaya kalau aku citer nih
balik pun ok jer skrang nih
kot tak dulu
kalau dah sharp masa balik tu
memang berdesup jer aku blah
sampai penah sembunyi dalam toilet depan opis aku
sebab nampak bos aku nak balik opis
kes takmo kantoi la
bak kata bos aku di sanun
" si erin tu kalau dah 4.30ptg, ribut taufan pun dia redah sebab nak kuar dari sini "
aku tak penah la dengar ayat ni live dari mulut bos aku tu
tapi geng opis yang menyampai kat aku
giler la bila diingatkan balik perangai sengal aku nih
hari-hari kena letup dek bos aku yang bisisng itu
kenangan betul la


status :
masih lagi berdepan dengan masalah duniawi
bila la nak settle nih
raya pun tak brapa nak ada mood










No comments: