KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, September 8, 2010

BloGWaLkiNg AwArD






Award dari PnStoBeri
meh kita menjawab soalan pulak kali nih
bagus weh, aku memang takder idea nak menulis hari nih


Soalan 1
 Apakah yang bermain difikiran anda sekarang?
sunyi giler opis, tinggal brapa kerat jer manusia

Soalan 2
Apakah nama samaran anda? 
selalu orang panggil aku ryn / eryn /ezryn
takder la samaran pun, dari nama asal aku jugak
kalau zaman berforum2 dulu aku guna nama XYN


Soalan 3
 Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?

Mak, ayah, B ngan E-cha
[ aku letak 4 eh? nanti tertinggal lak sorang ]

Soalan 4
Panggilan untuk si dia?
Selalunya aku panggil si dia "B".... tapi kalau dah tahap sengal bantai jer awak

Soalan 5
Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?

Hadiah? tak terpikir pun sebenarnya. Cukupla dia selalu berada kat sebelah aku

Soalan 6
 Blog mana yang anda selalu lawat?

Yang list  kat tepi sebelah kanan nih memang dah wajib dah aku jengah
tapi sebenarnya banyak jugak blog lain yang aku suka terjah walaupun aku tak sign kat "1 follow" tu


Soalan 7
 Tag 15 orang blogger
ramainya.....


PnShaLiN
HaRzHarUn
ThaLha
TheZaiLa
YoNgNaNa
HaNa YoRiE
AsLeeNda
LeMoNaDE


Ni jer yang aku nak tag


Korang buat tau?







No comments: