KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, September 9, 2010

EsOk RaYa TaPi Aku.....


Masih lagi di sini

*
*
*
di pejabat aku yang terchenta
aku bercuti 3 hari jer selepas raya
kat sini macam strict sket
takleh nak ngelat-ngelat sangat
2 orang dari unit aku tengah bercuti skrang nih
tinggal aku ngan lagi sorang dok tunggu turn next week
sajer jer tau
padahal dah dekat-dekat nak raya nih
tak der sapa dah pun nak datang bertandang

dari semlam
memang dah tak der mood dah nak bekerja
tinggal pun 4-5 orang jer kat opis nih
plus
sistem kewangan aku pun dah on off pun dari semalam

jadi
ni salah satu cara aku menghabiskan masa seharian kat opis


Little Shop of Treasures


OK la
bye
nak sambung main lagi nih




2 comments:

puanstoberi said...

Eh..ko koje lagi rupanya.igt kut da cuti

ryn said...

Tahun ni turn kedah, tu yang aku lmbat sket start cuti.