KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, September 20, 2010

LaJaN-LaJaN RaCiK KaMaN

atau bahasa Malaysia rasminya disebut....
JaLaN-JaLAN CaRi MaKAn


*****
kejadian adalah pada sebelum poser
giler lama terperap kat dalam handset aku
dok mencari kabel hilang ntah ke mana
baru tadi dapat transfer ke pc neh


sebenarnya
port ni dah lama pun aku target
cuma tak berkesempatan nak singgah
ada sekali tu temankan B pegi mancing
dah penat-penat tu
kitorang plan nak pegi pekeka cendol
terus aku cadangakan tempat nih
agak jauh dari umah aku
dalam 20-30 minit gak kot
tempat ni kat highway menghala ke bukit kayu hitam
area changlon kalau tak silap aku

masa tu lebih kurang kol 4.30ptg
so, menu pun adalah ringan-ringan sajer
ringan bukan ikut timbang tau...

target utama adalah cendol pulut
marvellous


menu sampingan
cucur udang yang wallah


kalau dah nampak sate haruslah dicuba
tamak di sini


tempat yang dimaksudkan
*
*
*

Jo cendol pulut



~ ~ ~ ~
tema entry nih adalah
aku-dah-abes-kejer-dan-tak-tahu-nak-buat-apa-dah







No comments: