KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, September 22, 2010

HamBeKk Ko !!!

warning :
entry ini adalah bertujuan untuk melepaskan amarah yang terpendam
tiada kaitan dengan readers sumer ok?
**
comform ko takkan baca kan?
sebab menda2 tak bertamadun jer yang ko expert pun






aku tak pasti la
makhluk mana yang obsess sangat kat aku nih
kalau yer pun berkenan, agak-agak la kan - ayat perahsantan semata
ai dah kawen u

minggu ni bertalu-talu call masuk kan henset aku
kalau no lama aku tu kira ok la jugak sebab memang dah tersebar luas pun
yang aku pelik, call ke no yang baru sebulan aku pakai
dan sehingga hari ni
hanya orang-orang tertentu jer yang tau
tu pun tak lebih dari LIMA orang
mebi satu silap aku
aku penah sekali call b**gs*t ni guna no baru aku nih
tapi apa kes yang ko tak habis-habis nak ganggu hidup aku
dari dulu kan aku ajak bersemuka
apahal ko nak mengelak
sanggup keluar dari umah famili ko sebab tak nak aku cari
Fine !!
aku yakin pada hukum karma
what u give, u get back soon
aku tau sumer panggilan / misscall ni angkara ko
aku tak der hal
memang dah lali pun perangai  ko yang macam hanjeng tu
kita tunggu jer la
aku memang tak der niat la nak membalas perbuatan ko tu
tapi ko pun ISLAM kan?
kalau Allah tu tak balas sekarang
ko jangan lupa masa KAT SANA nanti
mebi Allah bagi ko peluang nak menabung dosa dulu puas-puas


baru kejap tadi
dia buat hal lagi
bertalu-talu bagi aku misscall
memula aku ok jer
pastu dah geram sangat
aku antar satu mesej kat no tu
korang tau apa aku tulis..?
ni ha
*
*
" lg sekali kau miscol aku, aku sumpah kau mampus kena langgar dek keta. Aminn "

terus sentap tak call dah pastu
padan la muka
suka suki jer nak kacau orang
kot yer pun takder kejer
hormat la orang lain kan?
aku ni kalau marah memang tak terjangka perkataan akan kuar dari mulut
kira naseb la ko dapat mesej nih

list no-no orang yang tak bertamadun tu
016-6705754
no ni la yang bertuah sebab dapat mesej kat atas tu
012-6019453
misscall aku pukul 2-3 pagi, dah tu siap antar mesej nak kenal bagai
silap orang la. aku tau taktik murahan ko nak cari salah aku tu
012-6618666
yang ni plak sore mamat cina, aku angkat jer terus cakap silap no.
013-9657609
cara mamat ni cakap macam sabahan.sarawakian/indon pu yer jugak


memula pikit betul la kot orang salah no
cuba bersangka baik
tapi hati aku kuat mengatakan ada udang di sebalik mee

***
"ko" yang aku maksudkan tu adalah seorang perempuan
[ yer ker PEREMPUAN.. patut ada panggilan lain kot.. watevar ]



~ sekian untuk edisi melepaskan geram ~




No comments: