KaMu HeBat

Top Comment :

Tuesday, September 7, 2010

YaNg PerTaMa Dan MunGKiN YaNg TerAkhIR



Balik dari opis semalam
tengok kat atas meja
ada sekeping kad raya untuk aku
hohoho
dapat jugak aku kad raya tahun ni
ingatkan sumer leka bere-kad
Dari seorang adik
yang agak baru dikenali jugak
TQ yer dik
kalau tak sebab awak
memang nan ado la kad raya untuk akak tahun nih



Encik B pun dah tak bagi kad raya
Dulu masa bercinta kemain lagi
Bila aku tanya
alasan dia dah dok seumah
tak payah la nak berkad-kad bagai
last kad dari B aku terima masa kitorang bertunang dulu
Lama dah tu
tahun 2007, sekarang dah 2010

Sebok nak mengharapkan kad raya
tapi aku sendiri pun sama gak
takder satu pun kad yang aku beli tahun ni tahun lepas pun sama gak
Dah takder feel dah nak antar2 kad nih
tag jer kat facebook tak jugak aku buat
aku bukan apa
jadi rimas bila ada orang tag aku kat facebook nih
penuh kat email satu hal
dah tu macam semak jer wall aku
dimaafkan la untuk kad raya
sebab tu aku tak suka nak tag orang melainkan ada menda-menda tertentu jer untuk dikongsi


****
tu jer nak update pagi nih
nak prepare bahan jap
kejap lagi ada sesi taklimat untuk staff
taklimat khas dari unit kewangan
jangan kena bambu dah la kang







No comments: