KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, September 22, 2010

PeRiT !!!!



Dah dua hari dah ni
seksa betul kalau nak makan
lelebih lagi makanan pedas
perit jer rasa
ni semua gara-gara ulser mulut a.k.a mata ikan
dah la dia jadi kat lidah
lagi la seksa
cecepat la sembuh duhai ulser....

gambar ehsan dari encik google
tak koser aku nak amek gambar
tapi ulser aku jadi kat sebelah kiri lidah








3 comments:

armouris said...

info tentang ulser mulut di SIHAT SELALU - Ulser Mulut Boleh Menyebabkan Barah

harzharun said...

gi la beli ubat kat farmasi yang oi..

ryn said...

armouris.. ish, ngeri lak membacanya
dear.. dah letak pun ubat, amek kat sinsei, tp xok jugk lagi
** ikut ckp u, biarkan jer.. smlm, dah ok pun FB.. thanks ya!!!