KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, January 17, 2011

Aku SeBOk ISi SKT


dapat email suruh isi SKT dari pegawai IT aku
dari ahad lepas lagi kalo tak silap
dah katanya due date 16hb
sempat lagi la nak melengah-lengah
lupa pulak yang 16hb tu cuti umum untuk negeri Kedah
sempena hari Keputeraan Sultan Kedah ke-83
hari ni la baru nak terhegeh-hegeh buat
bila dah ramai yang online nak settlekan SKT
kadar kelembapan line adalah sangat tinggi
nyaris tak berjanggut nak menunggunya loading
tu lar kan
saper suruh buat kejer last minit
beginila jadinya
tapi takper
baru kejap tadi aku telah selesaikan misi ini dengan jayanya
aku ni tahap PYD jer, sikit jer la nak isi
maunya ke tittle PPP ke
penat jugak weh nak menunggu line yang lembab nih
tahun ni nak start cuti pulak via hrmis ni
tak tau la cemna nanti
pnstoberi.. sila beri komen anda


2 comments:

puanstoberi said...

apsal opis aku takde pun suh isi SKT lagi neh?? kang melembap lagi HRMIS ni kangggg..

cuti oke je. takde la lembap sgt. kut lembap, isi borang, suh bos sign je. nati sok2 kita smbg isi kat HRMIS. ahahahah

ryn said...

bukan ari tu ko kata manual lagi ke skt neh..? Cuti mebi ok sebab xjalan serentak kot. Skt kan sume kena ikut due date, dah serentak gunanya, tu yg jadi coklat moist.