KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, January 23, 2011

HePPy BiRtHDaY


sticky post
sehingga 23 Januari 2011



AiSYa SYaZWiNa
23 Januari 2009 @ 9.39pm




Selamat Hari Lahir
Semoga anak papa dan mama jadi orang yang berguna nanti
dah dapat pun hadiah
aku ngan B belikan dia subang
 ke anting-anting eh? aku tak reti nak beza antara 2 perkataan neh
dah lama pun pegi tembak telinga tu
bulan Julai/Ogos lepas
pastu bagi dia pakai yang jenis paku
tapi macam tak ok sebab selalu tercabut
pastu kalo tak selalu tengok jadi macam terbenam masuk dalam isi


4 comments:

::alwaniamalini:: said...

happy birthday aisya! lawa nama dia :)

yg tu subang rasanya. anting2 tu yg labuh2 tu ehehe..

*luv Syahnia* said...

hepy besdayyy!!!

comeyyy lah die ;)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, Happy Birthday girl Aisya.

ryn said...

amal-subang eik? Tq, ai ni kurang pengetahuan sket part barang2 kemas sebab tak brapa minat. Saje kasi echa pakai biar tambah comel. syahnia & bsb.. Tq !!