KaMu HeBat

Top Comment :

Tuesday, January 18, 2011

MeRiAH





analisis keywords kat nuffnang aku minggu ni
meriah la pulak aku rasa
selalunya ada dalam 2-3 ketul jer
kesian la sesapa yang terjerumus ke lemah hina blog aku nih
mesti tak dapat info yang dihajati
tapi apapun kira ok la
at least pak cik google telah menjalankan tugas dengan jayanya
terima kasih la yer
sebab kasi up aku nyer traffic
hasrat hati nak kumpul riban2 guna nuffnang tahun nih
kira macam azam selebet aku di tahun 2011 la
agak-agak korang tercapai tak impian dan azam aku ni?
pasni aku nak selitkan la dengan entry-entry ilmiah kat blog ni
biar kita sumer jadi orang-orang yang cerdik pandai pasni
yang dah sedia cerdik tu, mesti akan jadi super genius lepas baca blog aku
tak pasti la tahap ilmiah tu cam mana nanti
kot tahap *mengabihkab boreh* tu
maapkanla tuan tanah yang serba kekurangan dan kedaifan ni

1 comment:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam, tak per kan usaha tangga kejayaan.