KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, January 20, 2011

CeRiTa SeMaLaM


tengahari semalam dah set nak kuar lunch sesama
bukan dengan saper pun
adik-adik ex-kontrak kat opis aku neh
sajer nak blanja sebab nak tebus tak pegi masa kenduri dia awal Disember ari tu
malas pikir nak carik hadiah
blanja makan suda
tadi berdating la kami bertiga kat Kenny Rogers
kan aku dah cakap, mesti lari punya angan-angan semalam nak makan prosperity McD tu
all time favorite aku kalo makan kat KR neh




try order tropica paradise lak
selalunya asal masuk sini mesti minum iced lemon tea

pastu on the way balik
singgah jap kat ASNB Alor Setar kat Shabah Perdana
nak settlekan urusan bukak akaun untuk si kicik e-cha
ari jumaat lepas dah datang pun
beria-ia dah nak bukak akaun tu
tapi ntah camna boleh lak terlupa bawak sijil lahir dia
padahal dah set kat kepala dah nak pi bukak akaun




kalo kanak-kanak diorang cadangkan untuk bukak akaun ASW2020
boleh rujuk kat  SINI
yang buku ASB tu pulak mak aku yang punya
mintak tolong updatekan
aku punya dah update pun ari jumaat ari tu
lega dah settle bukak akaun untuk kicik nih
kot tak asyik bertangguh jer
mak aku la jadi mangsa tukang simpan duit dia
kalau bagi aku simpan, kot aku simpan kat mall la jadinya nanti

ok la
tu jer aku nak membebel pagi nih
kepada korang yang bercuti ari ni sempena Thaipusam
aku ucapkan

SELAMAT BERCUTI
waaaaa.. apasal kedah tak bagi cuti hari ni

No comments: