KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, January 13, 2011

SuDaH DaPaT PeRKeNaN

ingat lagi entry aku pasal INI ?
akhirnya...
dah dapat pun idaman kalbu semalam
tapi lari sikit dari apa yang aku hajatkan
ingatkan nak beli touch screen 5250 jer
bukannya aku nak guna sangat pun kan aplikasi lelain selain dari call dan mesej
tapi setelah mengambil kira pendapat sekeliling
aku ngan B bersepakat nak ambik C6
spec dia korang boleh tengok kat SINI
ok la kot
baru jer nak cuba-cuba pakai
harap-harap panjang la jodoh phone ni dengan aku
kot tak asik nak menukar jer
memang tak terkejar la kan sebab segala macam gadget ni cepat jer bertukar
lagi satu jangan jadi macam slide phone aku dulu dah la
hancur dikerjakan dek si kecik e-cha tu
malam-malam sebelum tido mesti suruh aku onkan phone
sebab dia nak tengok gambar-gambar kat dalam tu
budak-budak zaman sekarang kan
aku dulu dah kejer baru nak merasa pakai handphone ni
kot tak pakai jer la phone rumah atau pun bergayut jer kat public nun



hoyyehh...
hadiah tahun baru 2011

No comments: