KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, January 9, 2011

TeRiMa KaSiH


masuk jer kejer setelah seminggu bercuti
mestila kena belek belek blog ternakan kesayangan  ni jugak kan
terperasan pada bilangan follower blog aku
uishh, dah naik jadi 25 orang la
hahaha.. kecoh jer kan
macam la dapat 2,500 follower
terima kasih la kat korang sumer eh yang sudi nak follow blog hampeh nih
aku tau, ada sesetengah blog tu aku tak follow pun balik
aku penah citer dulu sebab al musababnya
rajin tak godek carik?
takper, aku tau korang takder masa nak bukak balik entry lelama tu
meh sini aku linkkan sebabnya ------ >>  FOLLoWeR


kepada korang sumer
terima kasih banyak-banyak yer sebab selalu naikkan trafic aku neh
yang tak follow pun tapi selalu datang menjenguk
terima kasih jugak
ada silent reader tak yang baca blog aku nih?
huhu.. pun terima kasih jugak yer
nanti aku fakskan kfc eh?








 

No comments: