KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, January 31, 2011

SunYi DaH

rasanya
minggu adalah minggu yang agak sunyi sepi kat KL nun
wah wah.. cuti sakan eik korang sumer
mentang la ada double celebration kan
kalo kat sana lagi, mesti aku pun berkobar-kobar jugak nak bercuti camni
sapa tak nak kan
apply cuti dua hari jerk, dapatnya sampai sembilan hari




kat sekitar Jitra dah jem pun malam tadi
sumer tempat ramai orang
itu tandanya dah ramai warga kota yang selamat tiba kat kampung terchenta gamaknya






bestkan jadi rakyat malaysia
banyak betul cuti umum
tiap-tiap mesti ada
tapi kalo dapat cuti berterusan yang macam ni baru best
mesti penuh dah sumer tempat-tempat bercuti popular nih
kami pun mulanya bercadang nak ke langkawi
ke sana jerk kejernya, mentang la dekat kan
tapi bila dipikirkan
baik pegi weekend biasa
tak selesa pulak kalo sumer tempat penuh dengan manusia
lagipun aku bercuti empat hari jer
sebab kat sini tak dipanggil wilayah kedah
yang ada pun cuma wilayah celcom




2 comments:

PUANSTOBERI said...

aku pi Langkawi kut nxt week. tp di atas nama outstation lah. teheheh.
mebi 8 n 9hb.

ryn said...

outstation pun xper, sambil nyelam minum air...
keta kabel pun dah on smpai malam kalo tak silap aku