KaMu HeBat

Top Comment :

Friday, January 21, 2011

LeMPaNg Nak?






kalo tak puas hati
baik cakap depan-depan
tak payah la nak perli perli kat orang lain
masa meeting pun boleh cakap
ni bila tanya, takder masalah
tapi bila keluar jer
macam macam yang dibebelkan

tahap lagi kelakar
boleh pulak pertikaikan kerja yang aku buat yadda yadda..
padahal tu kejer dia
aku sekadar tolong sebab dia MIA missing in action masa tu
bukannya tugas hakiki aku pun lagi
please la.. 2011 baru aku take over secara rasmi
patutnya cakap la terima kasih
pasni bila ko meletup nanti
jangan harap la aku nak tanggung kerja tu
setakat dapat RM400 tapi derita jiwa raga buat apa kan
dah katanya serba boleh
aku pun boleh.. boleh jalan la !!


***
mintak hampun mintak mahap
kadar kepanasan adalah tinggi untuk entry kali ni


No comments: