KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, June 16, 2010

Aduhh..!! Nak tukar ke?



Tetiba aku macam nekad jer nak tukar no phone.
Sebenarnya dah banyak kali pun dok plan nak tukar no nih.
Tapi aku sayangkan no aku sekarang. camner nih?
Cantik la jugak susunan nombornya
Dan yang paling penting, ramai kengkawan aku ada no ni.
Memang la boleh kalau aku nak bagi semula no baru tu karang
Tapikan...
Ada sesetengah kawan tu aku dah terhilangkan contact diorang
Think positif.... facebook kan ada?


Malam ni dah plan ngan B nak pegi carik no cun.
Hahaha
Jadi ke tak, tak tau la kang.
Maklumla kan, pendirian aku cam lalang jer
Kejap kiri, kejap kanan...




Macam mana tetiba aku jadi nekad ????
Malam tadi tengah dok melepak bergumbira menikmati bihun sup kat kedai makan
Aku terima lagi text dari yang budiman itu
Tapi aku macam rasa si badigol soot tu jer yang taip text tu
Ayat dalam mesej tu telah berjaya membuatkan aku mengeluarkan air mata duyung.
emosi lak tetiba kan..?
Sedih sebenarnya terlebih bengang sangat masa tu.
Masa tu aku tak bagitau apa-apa pun kat B
tapi dia macam boleh rasa ada yang tak kena, yerla.. elok2 dok bergelak ketawa tetiba leh jadi super silent mode
Dah la bila sampai umah ada lak tetamu, pendamkan lagi. "sigh"
Pastu elok lak B dok mintak-mintak kat aku nak kuar pegi layan bola kat mapley
awalnya dia tak perasan yang team portugal ada game, kalau tak memang takder la asyik dok melepak kat kedai makan nun
Lagi la aku jadi sentap... dah perasan aku moody lagi mau keluar ker encik suami oiii
Nasib baik bila tengok mood aku yang tak betul, dia terus cancell plan.
Malam tadi baru la aku citerkan sumer kat dia
Bermula dari sini.
Ingatkan nak pendam sensorang tapi aku macam tak mampu jer.

** sekarang pun aku rasa down sangat bila ingatkan balik mesej yang aku dapat malam tadi **

Pesan B pada aku....
" Biar diorang jer yang sakit jiwa, tak payah nak layan orang-orang macam tu "

Khas buat si badigol soot a.k.a beruk
aku tau ko memang takkan baca apa yang aku tulis kat sini sebab ko tu buta IT
tapi aku nak bagitau jugak..
Jangan jadi hipokrit, bermuka-muka,
depan orang ko tunjuk engkau la manusia paling baik, bersopan santun, cakap lelembut tak macam aku yang terjerit-jerit bila marah.....
Tapi sebenarnya engkaulah manusia yang paling busuk hati yang penah aku jumpa sepanjang hidup aku.
Sanggup lakukan apa saja untuk dapatkan apa yang ko nak walaupun hakikatnya tu bukan hak ko.
Dan aku tahu, Allah akan sentiasa bersama orang yang ikhlas dalam perbuatannya.
Apapun yang kita buat, ada balasannya.


** doakan semoga aku tabah selalu **





No comments: