KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, June 13, 2010

SiaN aku Kan?





Kesian la sangat kan?
Tak der menda pun..
Propa jer lebih
Takder mood sebenarnya nak buat kejer
Ala-ala monday blues la ni
Tapi yang ni edisi sunday blues [ader ke?]
Dah la opis aku tak der orang sangat
ada la dua tiga kerat jer
Mood cuti sekolah melanda

Dah la sesampai jer opis terus rasa lapor
Godek-godek dalam drawer jumpa lak menda nih
Rezeki la nampak gayanya
Belum xpired lagi tau....
Pegi pantry buat air milo
Layannnnn


*
*
*
*
*
 
roti ikan bilis jer pun.
tapi kira rezeki la jugak kan?
sorry ek  pnstoberi ?? buat kamu saspen pulak.



4 comments:

PUANSTOBERI said...

ko jumpa mende?? takdek pun gambarnya mek..ke aku yg tk napak

ryn said...

hahaha.. jumpa roti jer
aku dah letak tp asik fail lak
tak sangka lak boleh bg ko saspen
hahahha (gelak jahat sat)

PUANSTOBERI said...

haha..aku da rasa 'sesuatu'.. keh keh

ryn said...

bagus.. tu namanya aura