KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, June 3, 2010

MuSiM KeNduRi DaTaNG LaGi


Hahahaha... tajuk dah jadi macam iklan jer kan..
Tora datang lagi.
Mesti korang  ingat kan iklan ni, macam aku gak dulu
selalu paksa ayah belikan sebab nak dapatkan mainan baru

Oppss.. larik topik suda.
Dah, dah... meh sini aku nak citer pasal topik lak


Jemputan kahwin dari opismate


ni pelamin masa sepupu aku kawen retu
simple jer


Weekend ni dah start cuti sekolah.
Maknanya bermulalah adegan paluan kompang di seluruh pelusuk kampung..
Aku pun tak sure berapa undangan yang aku dapat untuk cuti kali ni
Kad-kad sumer dah bercampur-campur kat umah tu
Ada sedara, kengkawan dan ditambah lak dengan kengkawan mak ayah
Tapi yang pastinya, ahad ni aku cuti lagik
Untuk sama-sama memeriahkan majlis...
Yerp, cuti  weekend aku adalah pada hari jumaat & sabtu.
 Harap maklum yer kengkawan.....

Ok la, takmo dah membebel kat sini
Chowww


No comments: