KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, June 20, 2010

UpDate sket....



Aku nak letak entry pasal weekend aku
Tapi...
Gambar lak lupa nak snap, nenanti la eh?
Takde pun aktiviti menarik
Cuma sesi habiskan duit je pun

Ari ni macam lemau jer nak buat kejer
[ tetiap minggu kalau ari ahad jer mesti lemau ]
Di kala kamu kamu  sedang bergumbira beristirehat di rumah
Aku lak dok melepak kat meja opis
ari jumaat aku lak yang cuti kan
Dah la malam tadi cousin aku yang sengal tu dok suruh aku EL jer ari ni
Nak ajak pegi padang besar
Tetiap kali balik kampung mesti nak ke sana
Ntah hapa yang dia borong pun aku tak tau
Kot yer pun nak ajak pegi bagitau la awal-awal
Dia ingat ni company aku kot
Malam ni katanya nak buat sesi girl's outing
Girl la sangat kan, dah sama-sama ada sorang anak pun
Plan nak pi tengok wayang
B dah bagi green light pun kat aku
E-cha boleh tinggalkan kat dia...
Wahh.. heaven


Aku nak pegi deting ngan B jap gi
Dia cuti
Cepat la pukul 12 [erk, bukan rehat kol 1 ker]
Sesekali takper kan aku asah skill pencilokan nih


**
 berpusing merata kedai nak cari no phone baru
     tapi tak jugak jumpa no yang berkenan di hati.
KIV lagi la nampaknya plan nak tukar no phone tu




No comments: