KaMu HeBat

Top Comment :

Friday, June 18, 2010

FolloWer




Sebenarnya banyak blog aku yang aku suka sangat baca
As a silent reader,
tapi kadang kala ada jugak topik yang membuatkan aku teruja untuk memberikan komen
Kalau boleh, aku nak jadi follower kat semua blog tu




Tapi aku tak pasti apa yang dah menting-tongkan pc aku nih
Aku tak boleh nak view untuk kolum follower samada kat blog kamu-kamu atau pun kat blog aku sendiri.
Macam ni jadinya

*
*


Cuma kadang-kadang jer part ni boleh dilihat.
Betul weh, part ni aku memang dah tahap buta IT dah.
Sebab tu bila PnStoberi bagi aku award untuk follower ari tu,
Aku jadi blank jap.
Sebab aku pun tak sure bila aku follow dia
[ walaupun aku tak klik kat situ tapi memang dah lama tau aku baca blog ko, rasa-rasa dari blog cikstoberi lagi kan ]

Tapi, memang ikhlas dari hati
Ada 4,5,6,7,8 blog yang wajib aku bukak dan baca kalau aku free
Ada sesapa tak tau macam mana part follower aku tu boleh jadi camni ??

HELP ME PLEASE !!
**

lupa lak
Blog adalah diblock kat opis aku ni [ erkk, paham tak ayat nih?]
hanya boleh on facebook jer
tapi aku gunakan "hotspot shield" untuk bukak juga blog-blog kamu semua
[ hahaha, jahat kan  aku? ]
Last but not least

** pesanan dari penaja **
 




2 comments:

puanstoberi said...

Huhu. Kalo ko nak tau..dulu mmg aku pasan ko ada follow aku, then ilang. pehtu bebaru ni baru ada balik. Biasa follower tu akan klik pada "follow" tu. Tatau plak kalo ko tak klik tp otomatik trus jd follower.

Apa pun..walo ko napak kosong, aku da jadi follower ko. Huhu

ryn said...

aku klik kot dedulu kat ko tp sebab aku jarang leh view part tu, tu yang dah lupa tu
ko aky tau sebab penah nampak sblm ni..
** nama pun komputer tpinjam kan...?