KaMu HeBat

Top Comment :

Friday, August 6, 2010

BaTaL !!!



Status FB aku semalam
macam nak ke T'ganu esok... ada sesapa nak ikut tak?




cadangan
 malam tadi la naik bas
sebab aku pegi sorang jer
sampai kuala terengganu
tumpang kat umah kawan kat batu rakit
pastu kami gerak ke Setiu betul ke tak eja camnih?
Settle kejer
malamnya ambik bas terus balik a/setar
ahad dah leh pegi kejer cam biasa

tapinya....

*
*
*

kita hanya merancang

kawan aku lak ada emergency
tak mo la pegi dulu
sian dia
nanti kelam kabut lak ngan aku
lepas raya la aku pegi nampaknya

so
tak dapat la nak makang nasi dagang
bye bye la jugak kat kopok losong nampaknya
huhuhu


**
biler ek aku nak jejak kaki ke kelantan nun
nama jer adik ipar orang sana
masa majlis bertandang dulu aku tak pegi
tengah mabuk laut
tak digalakkan travel jejauh




2 comments:

harzharun said...

hi dear...dtg tganu, kontek ler i...hehe

ryn said...

Harzharun.. InsyaAllah
plan ditunda sehingga lepas raya.
:-)))