KaMu HeBat

Top Comment :

Tuesday, August 10, 2010

TraFik Aku



klik untuk sesuatu yang lebih besar
  
korang perasan tak
kat trafic aku neh selalu nampak visitor dari
Chicago, Ilinois
hahahaha
jangan bajet yang blog aku super glamer
sampai orang kat sana pun terjah

tu sebenarnya aku a.k.a tuan empunya blog yang terjah
Kunun dok kat United State la
Tapi
tu sumer kehampesan jer pun
aku pun tak sure camner leh jadi camni

Mebi sebab aku on kan hotsport tu kot
korang boleh nampak satu menda kecik kaler hijau arrow bawah
Kalau off menda tu kaler merah

naper aku on??
korang mesti dah tau kan
aku berblogging ni sumer dari opis
kira cam salah gunakan harta kerajaan la jugak
dan
blog memang takleh nak access kat sini
kadang-kadang boleh jer, diorang lupa nak pasang kunci kot
cuma leh layan facebook jer
tapi mana syiok kan?
harus la kena terjah jugak blog korang korang sumer
kira ni dah macam jalan haram belakang la

untuk korang-korang
kalau nampak visitor dari united state ada dalam nuff tu
kemungkinan aku la yang menjengah


**
aku dah mati kutu pun skrang nih
nak buat kejer apa pun takleh
sistem kewangan kat tempat aku dari petang semalam down
mogok nak sambut poser kot







No comments: